Tenim un nou Blog

diumenge, 10 de gener del 2010

Aquests dies que hem estat de vacances de Nadal, vaig estar buscant per aquest bloc, una manualitat que havíem fet ja fa temps, i vaig trobar que eren una mica difícils de localitzar, la barra del buscador, troba el que busques, si poses la paraula adient, però si no, es una mica difícil.
Vaig veure que, amb els anys, he anat acumulant moltes manualitats, i vaig pensar que estaria bé, penjar-les totes en un altre bloc, per poder-les tenir més accessibles, i així ho hem fet.
Hem creat un altre bloc, on hi anirem penjant les manualitats que hem fet en el “racó dels nens”, i on ens podreu enviar les vostres...
Així doncs... Queda inaugurat el Blog


“Les manualitats del Racó dels Nens”
http://pelsnensmanualitats.blogspot.com/



De moment hem penjat alguns posts, ja els anirem completant tots (porta molta feina)...


Si T'agrada Aquest Bloc pots votar-me


Vota'm al TOP CATALÀ!

2 comentaris:

Ester ha dit...

Bona idea!!ja m'he fet seguidora,m'agraden molt les manualitats.
Per cert, volia comentar una entrada de l'altre blog i no he sapigut fer-ho. No trobo l'apartat dels comentaris.

Bet ha dit...

Podria suggerir-vos una cosa?
Sóc assidua del vostre blog, i ara també del nou blog, clar... i seria més fàcil trobar els continguts si les etiquetes estiguessin organitzades per ordre alfabètic.
N'hi ha tantes...

Gràcies i felicitats per la iniciativa!!
Bet