15 D'octubre: Blog action day 2008

dimarts, 19 d’agost del 2008



Tal i com ja vaig fer l'any passat, m'he tornat a apuntar al Blog Action Day, Si que és veritat, que un sol bloc no te gaire ressò, peró imagina't milers de blocaires o blogguers de tot el món, parlant el mateix dia d'un tema, canviar el món no podem, però si que sabem fer soroll. El tema d'aquest any, és la pobresa. Si, aquella paraula tant lletja, que els que vivim en societats més o menys desenvolupades, quasi bé no sabem que significa, però tenim pobresa molt més aprop del que ens pensem.
Blocaires d'arreu del planeta s'uneixen per tractar el proper dia 15 d'octubre d'aquest tema. Des de milers de punts de vista, amb diferents idiomes, cultures, religions i estatus... Només cal fer aquest dia un escrit al bloc, tractant el tema de la pobresa, com ja he dit abans... un de sòl no pot fer gaire res, però moltes veus juntes ... Jo ja hi participo, i tu? si vols unir-te al projecte registra't a http://blogactionday.org
Es senzill, pots ajudar, fent un post parlant del tema de la pobresa el dia 15 d'octubre,o promoure amb un banner el blog action day, o fer donatius dels ingressos de la teva pàgina del dia 15 (comptant que tinguis ingressos, je,je), o publicitar... qualsevol cosa serveix, per fer arribar a les màximes persones possibles el tema que es tractarà...







Blog Action Day 2008 Poverty from Blog Action Day on Vimeo.


En el moment d'escriure aquest post hi habien inscrits per participar:
2,301 Sites amb uns 3,961,772 Lectors . Si vols saber quants n'hi ha apuntats ara clicka aqui

1 comentaris:

Doncs en Quim, és Clar!! ha dit...

ja estic registrat, ara a veure quan em torno a posar a publicar coses, doncs en tinc moltes per explicar